Close

Bruger

Information om cookies på  woomad.bestinclass.dk

Når du benytter Madkonceptets hjemmeside, accepterer du, at vi bruger cookies.
Vi bruger cookies for at få hjemmesiden til at fungere bedst muligt. Cookies hjælper dig med at få en god brugeroplevelse.

Vi bruger:

Drifts- og optimeringscookies
Cookies, der bruges til driften af vores hjemmeside og til fx tilføje kundefeedback og spørgeskemaer.

Marketing – anonym tracking på tværs af websites
Cookies der bruges til at følge besøgende hen over flere webtjenester.

  • Vi bruger Google Analytics for at analysere, hvordan du bevæger dig rundt på vores hjemmeside. Cookien indsamler oplysninger om trafikdata og din IP adresse.
  • Cookies fra Facebook og Google+ bruges til at vise ”synes godt om”, og ”del” knapper, og fx hvem af dine Facebook venner der syntes godt om vores hjemmeside.

Vil du afvise eller slette dine cookies?
Du kan altid slette eller afvise cookies på din computer ved at ændre indstillingerne i den browser du bruger. Hvor du finder indstillingerne afhænger af hvilken browser du bruger (Safari, Chrom, Firefox eller Internet Explorer). Du skal dog være opmærksom på, at hvis du sletter cookies fra vores hjemmeside, kan der være funktioner og services, som du ikke længere kan bruge, da cookies skal have tilladelse til at huske dine valg på vores hjemmeside.

VÆRD AT VIDE – CATERING

MINIMUMSBESTILLING

Minimumsbestilling er 15 kuverter. Ved ændring eller afbestilling af antal bestilte personer/kuverter, som anført i ordrebekræftelsen, skal dette ske senest 8 dage før Deres arrangement på e-mail. Vi forbeholder os ret til at opkræve fuld pris for det antal person/kuverter og evt. bestilte kokke efter denne dato.

KONTAKT OS FOR RÅD OG VEJLEDNING

Madkonceptet står meget gerne til rådighed med gode råd og vejledning omkring sammensætningen af menuer samt hvilken slags catering, der vil være velegnet til netop jeres fest. Kontakt os for en uforpligtende snak. Vi vejleder også gerne om valg af vin-menu. Oplysninger omkring allergener fås ved henvendelse til personalet.

KOKKE

Ønsker De en kok til Deres arrangement er prisen 450 kr. pr. time i min. 4 timer. Kokken behøver et komfur og ovn, som fungerer.

SERVERINGSPERSONALE

Ønsker De serveringspersonale til Deres arrangement er prisen 300 kr. pr. time i min. 4 timer.

HAR DU SPØRGSMÅL?

Se svar på ofte stillede spørgsmål, vi modtager fra vores kunder.

LUKKEDAGE

Madkonceptet holder lukket fra den 31.  December til og med den 3. januar . Vi modtager nytårsselskaber den 31. december

PRISER & BETALING

Netto kontant ved levering, hvis andet ikke er aftalt. Vi modtager desværre ikke dankort.

Alle vores priser er netto kontant inkl. 25% moms. Firmafrokost priser er ekskl. moms.

LEVERING

Til priserne skal der tillægges transport og afhentning af service/termoboks gebyr. Normalt kr. 295,- pr. levering og kr. 295,- pr. afhentning i Storkøbenhavn og omegn (1000-2990) 

Da Madkonceptet ligger i København hvor der til tider afholdes arrangementer og trafikken kan være vanskelig, kan der til tider forekomme forsinkelser. Vi forsøger at holde vores kunder opdateret i forhold til ændringer i leveringstiderne.

EMBALLAGE & KASSER

Ved catering tillægges 10 kr. pr. kuvert til emballage.

Maden bliver anrettet på sorte skum-fade, hvis De ønsker maden anrettet på sølvfade/ porcelæn, opkræves der kr. 20,- pr. person samt transport for afhentning af disse. Servicen kan evt. returneres i rengjort stand den førstkommende hverdag af kunden.

Den varme mad leveres i termokasse, som leveres retur til Madkonceptet den efterfølgende hverdag eller kan afhentes mod et mindre gebyr.

Madkonceptet anretter ikke på kundens fade.

MÅNEDENS TILBUD

Minimumsbestilling til månedens tilbud er 15 kuverter. Månedens tilbud skal bestilles i den pågældende måned, hvor tilbuddet er gældende, men kan bruges hele året. Bestil eksempelvis tilbuddet i januar og få den leveret i marts. Bemærk at prisen er ekskl. emballage og levering.

NYTÅRSMENU 2016/2017

Minimumsbestilling til vores nytårsmenu er 4 kuverter. Prisen er 305 kr. pr. kuvert og er inkl. emballage. Kan afhentes mellem kl 10 – 14 på Buddingevej 201B, 2860 Søborg.

Afhentning er muligt på Lindevangs Allé 3 st.th, 2000 Frederiksberg mellem klokken 10.00 -14.00.

Bestilling eller ændring skal være os i hænde senest den 28. december klokken 12.00.

VÆRD AT VIDE – FROKOSTORDNING

MINIMUMSBESTILLING

Minimumsbestilling er 10 kuverter.

Ændringer

Bestillinger eller afbestillinger af mad, skal foretages inden kl. 12.00, hverdagen før levering. Alle ændringer sendes til info@madkonceptet.dk, hvorfra man altid vil modtage en bekræftelse. Denne bekræftelse er kundens kvittering, og bør gemmes indtil ændringen er faktureret af Madkonceptet. Ændringer/afbestilling m.m. skal ske 8 dage inden levering.

Betaling

Alle priser er eksklusive moms 25 %. Betalingsbetingelser: Løbende måned + 7 dage, fakture- ring foretages én gang månedligt. Overskrides betalingsfristen med 7 dage ophører frokostleverancen øjeblikkeligt uden yderligere varsel.

Opsigelse

Aftalen løber, indtil den opsiges af en af parterne, med løbende måned + 30 dage. Ved sidste leverance vil der blive pålagt dobbelt transport, da servicet skal afhentes den efterfølgende hverdag. I en aftalt prøveperiode gælder opsigelsesvarslet ikke.

Prisregulering

Vi forbeholder os ret til at regulere vores priser, og tilstræber at det gøres én gang årligt i henhold til forbrugerprisindekset. Vores menu er tilgængelig på hjemmesiden mandag morgen. Den kan hentes som pdf. og printes.

LEVERINGSPRISER

København City, Frederiksberg og broerne, 2300, 2400, 2450, 2600, 2605, 2610, 2650, 2660, 2700, 2720, 2730, 2740, 2820, 2860, 2900 og 2920 kr. 140,- pr. levering. Ved levering udenfor disse områder er priserne variable. Ovenstående leveringspriser tager udgangspunkt i at levering tidligst finder sted kl. 11.00. Såfremt levering ønskes før kl. 11.00 skal dette separat aftales med Madkonceptet. Ved særligt vanskelige forhold på leveringsstedet kan vi efterfølgende være nødsaget til at pålægge et ekstra gebyr. Alle priser er eksklusive moms.

SERVICE

Servicet skal rengøres efter brug og stilles i de medfølgende kasser, der anbringes synligt til vognmanden den efterfølgende dag. Er servicet ikke rengjort, vil der blive pålagt et gebyr på 10 kr. Pr. kuvert. Er servicet mod forventning ikke pakket i de medfølgende kasser, vil der blive pålagt et gebyr efter vognmandens gældende satser. Det er vigtigt at sørge for, at servicet kommer tilbage til køkkenet den efterfølgende dag, da køkkenet ellers kan mangle service til at anrette frokost på. Service er en stor udgift i køkkenerne, og de vil hellere bruge pengene på at lave en rigtig god frokost i stedet for på fade, service m.m. – Så hjælp venligst køkkenerne og dermed jer selv, og send al servicet retur.

ERSTATNINGSANSVAR

Madkonceptet har selvfølgelig en erhvervs og produkt ansvarsforsikring, der vedrører person og tingskader op til 10 millioner i samlet erstatningssum.

SAMARBEJDSPARTNERE

Et samarbejde med Madkonceptet er en tillidssag. Vi bruger kun leverandører som vi kan stole på med levering til tiden og bedste kvalitet af produkter. Hvis du er interesseret i et samarbejde med Madkonceptet, så kontakt os på tlf 35 42 13 20.

newspaper templates - theme rewards