Close

Bruger

Information om cookies på  woomad.bestinclass.dk

Når du benytter Madkonceptets hjemmeside, accepterer du, at vi bruger cookies.
Vi bruger cookies for at få hjemmesiden til at fungere bedst muligt. Cookies hjælper dig med at få en god brugeroplevelse.

Vi bruger:

Drifts- og optimeringscookies
Cookies, der bruges til driften af vores hjemmeside og til fx tilføje kundefeedback og spørgeskemaer.

Marketing – anonym tracking på tværs af websites
Cookies der bruges til at følge besøgende hen over flere webtjenester.

  • Vi bruger Google Analytics for at analysere, hvordan du bevæger dig rundt på vores hjemmeside. Cookien indsamler oplysninger om trafikdata og din IP adresse.
  • Cookies fra Facebook og Google+ bruges til at vise ”synes godt om”, og ”del” knapper, og fx hvem af dine Facebook venner der syntes godt om vores hjemmeside.

Vil du afvise eller slette dine cookies?
Du kan altid slette eller afvise cookies på din computer ved at ændre indstillingerne i den browser du bruger. Hvor du finder indstillingerne afhænger af hvilken browser du bruger (Safari, Chrom, Firefox eller Internet Explorer). Du skal dog være opmærksom på, at hvis du sletter cookies fra vores hjemmeside, kan der være funktioner og services, som du ikke længere kan bruge, da cookies skal have tilladelse til at huske dine valg på vores hjemmeside.


Madkonceptet – gode deals og konkurrencer!

Hvordan sørger vi, som catering virksomhed, for at følge med i forhold til markedsføring på sociale medier og tilbudssider? Det kan til tider være en jungle at finde ud af, hvilke online medier vi skal befinde os for at vores eksisterende og nye kunder kan finde os og få et brag af et tilbud.

Vi har valgt at kaste os ud i gode online deals på både Groupon og Downtown, da netop disse to tilbudssider har det rette forum for os. Hos Madkonceptet vil vi gerne samarbejde med virksomheder, der har det rigtige online forum, hvor der tilbydes en god service til vores kunder, når de skal købe et tilbud af os. Det betyder meget for os, at det er let og enkelt for vores kunder at købe online.

Vi vælger at køre disse online kampagner gennem Groupon og Downtown for at kunne tilbyde store besparelser på vorescatering, men også for at give nye kunder muligheden for at afprøve os. Det kan være svært for nye kunder at finde den rigtige catering virksomhed, så disse kampagner er specielt gode til at få prøvet os af. Vi bruger kampagnerne til at blive mere synlige, så vi kan fortælle om vores virksomhed, og catering services. Det er ikke altid let at blive hørt og set på internettet, da der eksisterer et væld af muligheder for at reklamere, hvilket gør at konkurrencen er hård, også i catering branchen. Vi vil ikke køre en hardcore markedsføring, hvor vi ender med at spamme vores kunder, så derfor er tilbudssider en god fremgangsmåde, da brugerne af disse sider har valgt at modtage tilbud i deres e-mail indbakker.

Vi mærker altid en stor interesse, når der køres tilbud vores catering services, der kan spænde lige fra tapas, sommer buffet til 3 retters menuer. Så inden vi kører et online tilbud, sørger vi altid for at sikre os, at vi har ressourcer og tid til at servicere de mange nye kunder. Derfor er vi nu begyndt at bruge vores Facebook side til at informere vores nye og eksisterende kunder om hvilke dage, der er fyldt op med bestillinger.

Idet at størstedelen af den danske befolkning har en Facebook side, så kan vi, som virksomhed, ikke undgå at markedsføre os på Facebook. Vi skal være på de online platforme, hvor vores kunder befinder sig. På Facebook kan vi fortælle historien om Madkonceptet via billeder og status opdateringer. Vi kan informere vores kunder om nyheder, tilbud, og konkurrencer. Det er også på Facebook, at vi fortæller vores frokostkunder om ugens menu, hvilket vi kan se, at vores fans troligt læser hver uge. I de perioder, hvor vi har stor aktivitet på Facebook kan vi også se en stigning i vores fans engagement og vores ”reach” øges. Det viser, at vores kunder er interesseret og har lyst til, at vi fortæller og informerer om Madkonceptet på Facebook.

Selvom at vi, som catering virksomhed, på ingen måde er en online virksomhed, så skal vi følge med udbud og efterspørgsel, der i en høj grad er flyttet online, da vores kunder i deres travle hverdag har lettere ved at købe online. Derfor vælger vi at være tilstede på de online platforme, som giver mening for os og desuden optimere vores hjemmeside, så vores kunder får en god og brugervenlig oplevelse i mødet med Madkonceptet online!

Besøg vores facebook side og vær løbende opdateret med gode tilbud.

Af Camilla de jesus

newspaper templates - theme rewards